CRM rendszer - Hogy jól menjenek az értékesítési folyamatai!

Mi is az a CRM rendszer?

A CRM program bemutatása

 

Egy vállalat ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, minőséget, stb., ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.

Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkről.

És ami még ennél is fontosabb, az az, hogy ezek az információk elérhetőek és áttekinthetőek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM szoftver rendszer használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglévő ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehetőségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.

Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendelők természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglévő ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.

A mottónk: megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglévő ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd őket is elégedetté tenni.

Mi mondható el egy jó Crm rendszerről?

Dr. Szabó László véleménye a CRM rendszerünkről.

 

Rólunk mondták:

 

Tovább

Kinek ajánljuk a Crm rendszert?

Kiknek való a CRM rendszer?

Kizárólag azoknak való a Crm rendszer akik:

  • Ügyfelekkel foglalkoznak
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e ,fizetett-e, elégedett volt-e….)
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnék ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
  • Szeretnék ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
  • Szeretnék ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne

Érdekel

Vissza

Login

Vissza Menü

Elérhetőségek

JTouch Mobile Template for Joomla (c) 2011 - 2013 JtouchMobile.com