https://www.facebook.com/tr?id=526822347479672&ev=PageView&noscript=1
   FőoldalCrm program hírek

E-mail küldés

Nyomtatás

A CRM Guru segítségével Ön névre szóló e-maileket is tud küldeni. Ehhez nem kell mást tennie, mint az alábbi lépéseket betartva elküldeni az első e-mailjét a szoftverből.

Jelölje ki, vagy lépjen a Kiválasztott ügyfél (Ctrl+2) fülre a CRM Guruban (mi a Teszt 4 nevű ügyfelet választottuk ki).

Nyissa meg az E-mail küldés menüpontot:

E-mail küldése a Crm szoftverben 

Hozzon létre, vagy használjon már egy meglévő sablont az e-mail küldéséhez. Beállíthatja a sablon nevét, az e-mail tárgyát, illetve a levél típusát is.

  • Sablon név: érdemes egy olyan nevet adni a sablonnak, amiről Ön egyből tudja, hogy mit tartalmaz. Például: Névnapi köszöntő.
  • E-mail tárgy: az a tárgy, amit lát a felhasználó a levelezőjében.
  • Típus: a levél típusa. A RichText egyszerű szöveget, míg a Html formázható szöveget biztosít.
  • Állomány csatolás: Csatolhatunk állományt a levelünk mellé. Figyelem! Az e-mail küldésének idejét meghosszabbítja a nagyméretű állományok küldése.

Írjuk meg azt a levelet, amit szeretnénk. Ebben az esetben mi ezt írtuk:

Kedves {{Ugyfel.Ugyfel nev}}!

Sok boldogságot kívánok!

Üdvözlettel:
Starsoft

Itt az {{Ugyfel.Ugyfel nev}} egy beszúrható mező. Hogy mit jelent ez? Azt, hogy a CRM Guru képes olyan adatokat használni, amelyek a különböző ügyfelekhez tartoznak.

Beszúrandó adatmezők - Crm rendszer 

Ezután már csak a Küldés gombra kell kattintani és a szoftver elküldi a levelet a kiválasztott ügyfélnek.

Pár pillanat múlva megjelenik a levél a levelezőben:

Megjött a levél 

 Crm-ből küldött levél

 

Útvonalterv kirajzolása a Google Maps-ben

Nyomtatás

Az ügyfél adatlapján a Kijelölt ügyfél fül alatt lévő gomb Útvonalterv segítségével azonnal megtudhatjuk a legoptimálisabb útvonalat az ügyfélhez. A gomb lenyomása után, kiválaszthatjuk, az ügyfél melyik címét felhasználva szeretnénk megtervezni az útvonalat, majd ezután a CRM Guru meghívja a Google Maps-et, és megjeleníti az útvonalat. A kiindulópont mindig a szoftver használójának címe lesz.

Szemléltetésképpen tekintse meg a következő videót:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Eltelt napok kiszámítása funkció

Nyomtatás

A CRM szoftver új funkciójának lényege, hogy egy adott ügyfél adott megtörtént eseményének dátumához képest hány nap telt el az aktuális dátumig. Így az ügyféllel folytatott kommunikáció során egy gombnyomás segítségével hivatkozhatunk például arra, hogy hány nap telt el a legutóbbi beszélgetés vagy levél óta. A gomb az ügyfél adatlapján a Megtörtént események fül alatt található.

CRM rendszer, eltelt napok száma

 

Csoportos e-mail küldés a Virtuális Ládikó segítségével

Nyomtatás

Lehetőség van tetszőleges cégeknek, és alkalmazottainak egyszerre e-mailt küldeni méghozzá a CRM szoftver Virtuális Ládikójának segítségével. Akármennyi ládikót létrehozhatunk, és a ládikókba tetszőleges mennyiségű cég felvihető. Ezek után gyerekjáték a csoportos e-mail küldés.

A következő videó demonstrálja, milyen egyszerű ez a művelet: 

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Google Naptár szinkronizáció

Nyomtatás

Megváltozott a CRM program Google naptár szinkronizáció modulja.

Ezentúl a feladatot elvégző naptárába tölti fel az eseményeket a CRM. Fontos: egyelőre csak az Időperiódusra működik így ez a funkció. A jövőben a teljes szinkronizáció így fog működni a CRM programban.

CRM rendszer, Google naptár szinkronizáció modul

 

1. oldal / 3

Real Time Web Analytics