https://www.facebook.com/tr?id=526822347479672&ev=PageView&noscript=1
Crm Program Fomenu

CRM rendszer funkciói

  Ha nem jól mennek a cégénél az értékesítési folyamatok, ha nem látja át kollégái munkáját, ha felejtettek már el ajánlatot adni, visszahívni ügyfeleket, ha nem talál meg adatokat, ha nem tudja a marketing költségeit, akkor mindenképp olvasson tovább a Crm rendszerről,... További információ
Puzzle

A CRM és a Szerviz összekötése

  Jó néhány kérés érkezett felénk az ügyfeleinktől: van aki a Crm rendszerünket használja és szervizeléssel foglalkozik, van aki pedig pont fordítva: a Szerviz programunkat használja és rájött, hogy egy Crm rendszer nagyon hasznos lenne számára. Ezek az ügyfelek olyan ... További információ
Telefon2

Weboldal adminisztráció

  A CRM GURU weboldal adminisztrációja elérhető immár telefonról is. Legyen IOS vagy Android operációs rendszer a telefonunkon elérhető ez a szolgáltatás.   A CRM Guru webes felülete optimalizálva lett okostelefonokra, pc-re és pda-ra egyaránt.Ezen szolgáltatásunk segíti ... További információ
Ways To Save Money

Takarítsa meg pénzét CRM rendszerünkkel

Szüksége van CRM ügyfélkezelő rendszerre és a legjobbat, a legjobb áron keresi?  Van egy jó hírünk, nem kell tovább keresnie, ugyanis ár-érték arányban a legjobbat találta!   Tekintse meg árainkat:   Megvásárolhatja a Crm Gurut 119 000 Forint + Áfáért. Vásárlás ... További információ
Garanciazoldnagy

100% pénz visszafizetési garancia

  Nincs veszteni valója, hiszen 30 napos pénzvisszafizetési garanciát adunk rá, azaz amennyiben nem elégedett, 30 napon belül visszafizetjük a szoftver árát. Rendelje meg most a CRM GURU rendszer, hogy Ön és a kollégái is hatékonyabban dolgozhassanak minél kevesebb adminisztrác... További információ
   FőoldalÁltalános Crm program kategóriaKinek ajánljuk a Crm-et?

CRM rendszer - Hogy jól menjenek az értékesítési folyamatai!

Olvasóink értékelése: Rating Star BlankRating Star BlankRating Star BlankRating Star BlankRating Star Blank / 0
ElégtelenKitűnő 
Készült: 2012. február 29 Írta: CRM szoftver
ROOT Kategória: Általános Crm program kategória
Megjelent: 2012. február 29 Találatok: 11643
Nyomtatás

Kiknek ajánljuk a CRM ügyfélkezelő, értékesítést támogató szoftvert?

Kizárólag azoknak való a Crm rendszer akik:

  • Ügyfelekkel foglalkoznak
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e ,fizetett-e, elégedett volt-e….)
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnék ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna
  • Szeretnék ha az ügyfeleik 100%-an meg lennének elégedve
  • Szeretnék ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne

Ha ön már megelégelte hogy nem tudja nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos ügymenetet, ha már elfelejtett ügyfeleknek ajánlatot adni, visszahívni, vagy a nekik ígért dolgokat betartani, ha már elvesztek dokumentumok, ügyféladatok, akkor Önnek nagy szüksége van erre a professzionális CRM szoftverre - rendszerre.

 

Mi mondható el egy jó Crm rendszerről?

A Crm szoftver az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek kezelésének, megtartásának. Nem felejtődnek el a dolgok, nincs egymásra mutogatás ha használunk egy profi Crm rendszert. Minden folyamat átlátható, nyomon követkehtő. A Crm Guru szoftver használnató feladotok kiadására, delegálására s azok számonkérésére. Nyugodtam kiadhat kollégáinak feladatokat, megnézheti hogy el végezték-e láthatja a cégében folyó ügymenetet miközben Ön éppen nyaral. Sőt egy jó Crm szoftver arra is alkalmas, hogy üzletkötői kinyomtassák a napi teendőjüket, kivel mikor hol hánykor kell találkozniuk. Kinek kell ajánlatot adni, kit kell visszahívni. Még akár időgazdálkodási funkcióra is használható.

Utolsó frissítés: 2016. augusztus 02. kedd, 17:04

CRM funkciói

• Maximális testreszabhatóság kinézetre és funkcionalitásban egyaránt

• Cégenként korlátlan kapcsolattartó csoport, személy,telefonszám, cím, esemény vihető fel, átlátható struktúrával...


Tovább

Sikeres recept

Logo Kicsi

Megtartani, és minél inkább elégedetté tenni a meglévő ügyfeleinket, új ügyfeleket szerezni, majd őket is elégedetté tenni.
Egy vállalt ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást…

 

Tovább

Ügyfeleink véleménye a CRM szoftverről

"A StarSoft által készített CRM program tökéletesen megfelel minden igényünknek. A cégvezet? rendkívül segít?kész és rugalmas, minden problémára azonnali megoldást talált. Ezúton is köszönjük Nektek a segítséget, a gyorsaságot és a rugalmasságot amit felénk mutattatok. Bátran ajánljuk mindenkinek a StarSoft-ot."



Zuggó József
Jun 19, 2014

Speciális modulok

Crm rendszer Google kiegészítő csomag

A Crm Guru Google kiegészítő csomag Ez a cso...

Tovább
Crm rendszer összekapcsolás a honlappal

Meg tudjuk oldani hogy a Crm rendszer kapcsolódjo...

Tovább

Használ-e Ön CRM szoftvert?

Lájkoljon a Facebookon!

Hírlevél feliratkozás

Biztonsági kód captcha
Kinek ajánljuk a Crm rendszert?

Kizárólag azoknak való a Crm rendszer akik: Ügyfelekkel foglalkoznak Több munkatársuk i...

tovább
Mi is az a CRM rendszer?

  Egy vállalat ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi...

tovább
Mi mondható el egy jó Crm rendszerről?

Dr. Szabó László véleménye a CRM rendszerünkről.   Rólunk mondták:...

tovább
Real Time Web Analytics